Strony

10.01.2016

division bell

w przerwie między nauką
a nauką
akryl





5 komentarzy:

  1. Niedawno znalazłam twojego bloga.... Jest tu tak pięknie!! A twoje rysunki powalają!!!!
    blogujezuzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam już kiedyś na tym blogu, ale teraz odkryłam go na nowo. Jest przepięknie.
    https://pozytywnaja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rysunki są cudne ! ;) ciekawi mnie co studiujesz i czy godzenie malowania z nauką jest dla Ciebie trudne. Kiedyś też dużo malowałam, ale przez liceum niestety przestałam... chciałabym znów do tego wrócić. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...