Strony

23.12.2013

silver foil

Nawet nie chcę myśleć ile godzin (może i dni..) nad tym siedziałam. Nie spodziewałam się, że narysowanie pogniecionej folii aluminiowej będzie aż tak hardcorowe :P Ale wczoraj skończyłam!

inspirowane obrazkiem znalezionym gdzieś na tumblerach

rysowane ołówkiem, węglem, czarną kredką i cienkopisem.





tak wiem, że może nie wygląda na pierwszy rzut oka jak pognieciona folia tylko jakaś bliżej nieokreślona abstrakcja, ale jest w tym tyle godzin mego życia że i tak zawiśnie na ścianie :P

WESOŁYCH ŚWIĄT!!! :D

17 komentarzy:

  1. Wygląda jak prawdziwa! :)
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a czym to robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, wow! To jest piękne! Nie wiem jak to robisz, dziewczyno, ale zazdroszczę ci takiego talentu.
    Wesołych i radosnych świąt, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, o matko ! Widać i to bardzo, że to folia aluminiowa - robiłaś To czerniami i szarościami a wygląda jak sreberko xD - http://www.swiatwedlugzuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest totalnie cudowne! *-*
    Tobie również Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, cudowne, cudowne!
    Wygląda na prawdę wspaniale. Chciałabym umieć tak rysować.
    I nawzajem Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt ;o

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jak wchodzę na twojego bloga to po prostu szczęka mi opada. Dla mnie (czyt. dla osoby która kompletnie nie umie rysować, malować, ani niczego takiego) to jakaś czarna magia. Na prawdę wyszło ci wspaniale! Mnie to trochę przypomina taki pognieciony, twardy metal, wiesz - jakbyś wyrwała z samochodu kawałek srebrnej karoserii i potem go tak lekko podtopiła i powyginała... Okej, może i dziwne skojarzenie, ale od razu o tym pomyślałam :P
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wygląda to jak taka srebrna maź, ale wrażenie i tak robi po prostu kolosalne O.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt!
    Fajnie wygląda ta folia. Jaki to format?
    Zazdroszczę Ci cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. format A3
      Chyba nie muszę mówić, że już w połowie roboty myślałam, że trzasnę tym o ścianę ;P
      Ale co prawda, to prawda, że nauczyłam się przez takie rzeczy cierpliwości ;)

      Usuń
  11. Masz niesamowity talent tez sama lubię pomalować ale nie takie arcydzieła ;) Mam pytanko chodzisz do szkoły plastycznej i czy sama nauczyłaś się rysować portrety, postacie, części ciała ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chodzę do szkoły plastycznej ;) Chodziłam na zajęcia rysunku, ale myślę, że to kwestia dłuuugiej praktyki. Rysuję kiedy i gdzie się tylko da :P Rysowanie człowieka jakoś samo przyszło, trzeba dobrze obserwować rzeczywistość i jak już widzisz błąd jaki zrobiłaś to 3/4 sukcesu, potem już poprawiasz- aż będzie tak jak ma być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie ;) A twój ostatni wpis o tej ścianie ten pierścionek jak ze zdjęcia wzięty <3

      Usuń
  13. Niesamowite, uwielbiam takie rysunki - grafiki. Na pierwszy rzut oka widać, że zajęło Ci to wiele czasu.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie na Candy, a nóż się coś przyda :)
    kamalepi.blogspot.com/2013/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...