Strony

11.08.2012

chanel






 







18 komentarzy:

  1. Wszystko cud miód *-*
    Ja wąchałam, bardzo mi się podoba nawet moja mama miała chyba taki tylko że podróbkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są cudowne! :O

    zapraszam do siebie, też robię trochę z modeliny, ale dopiero zaczynam :) http://izowyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie bardzo;) koszulki sama robisz? Daj instrukcje na maila;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka bardzo udana, ale wzór trochę oklepany, podobne perfumy można było jakiś czas temu zauważyć na ciuchach np. Taylor Swift.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O
      Na pomysł koszulki wpadłam podczas wizyty w perfumerii, i powiem szczerze, nigdy jeszcze takiej nie widziałam :P A tu o, wyguglowałam sobie i rzeczywiście, Taylor była pierwsza :)
      Ale moja koszulka jest za to hand-made ;D

      Usuń
  5. Łaaa świetne !!!! I bardzo podoba mi się twój nowy nagłówek :>)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koszulka ale podobną zdaje się że widziałam w reserved ;>
    ale i tak jest baaaardzo oryginalna i super genialna jak wszystkie twoje prace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowałam ją jakieś pół miesiąca temu, może jestem trendsetterem :O ;D

      Usuń
  7. Ja tam sądzę, że Szanel 5, tak wąchałam oryginał, we francuskiej perfumerii ( mają tam takie 5 litrowe flakony tego smroda ) i mi śmierdzią one starym mydłem.... Ale bluzeczka niezła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka jest po prostu świetna ! Masz talent, i to wieeeeeeeeeeeeeeeeelki . :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka jest fantastyczna :D To jest niesamowite jaką masz precyzję w łapkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pachnie okropni, ale koszulka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.elle.pl/gfx/00/01/01/1b/image-1ta66xi_jpg/thumb_560x800_10.jpg

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...