Strony

28.04.2012

owsianka








13 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudne. Owsianka wygląda jak prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. It can be difficult to remember when looking at these photographs that you are actually seeing a miniature.

    OdpowiedzUsuń
  3. FAIL Owsianka nie wygląda jak prawdziwa, tak smakowicie wyglądające owsianki po prostu nie istnieją ;D (jak słyszę słowo owsianka to widzę taką papkowatą maź, fuj!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D To takie prędzej musli nie? ;) (za owsianką też nie przepadam..)

      Usuń
  4. Ale śliczne :) Aż chce się zjeść. Mmm :)
    A tak w ogóle to super blog :))

    OdpowiedzUsuń
  5. extra! bardzo ładne! podziwiam twoje prace już od jakiegoś czasu... sama próbuję cos tam lepić ale jak na razie jestem [początkująca i nie wychodzi mi to tak cudnie jak tobie... wiem że piszesz że nie chcesz zdradzać 'tajników" lepienia z modeliny ale jakbyś mogła kiedys to zrób jakis mały tutorial. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie jak jesteś początkująca to masz najfajniej bo najwięcej przed tobą i codziennie możesz coś odkrywać, polecam powchodzić na youtube i pooglądać zagraniczne filmiki ;)

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa :) Nie, mi nie chodzi o ludzi, którzy się po prostu o coś pytają! Mam na myśli takich natrętów wysyłających maile z pytaniami w liczbie hurtowej ;) A o tutorialu myślę ;)

      Usuń
  6. Czyli egzaminy zdane?;> Hurra!;)
    A w Twoich pracach jestem zakochana, tylko czekam na nowy wpis żeby się napawać Twoim dziełem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana u mnie. : )
    xyummymuffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie moge no! Jak realne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta... Tylko, że nie każdy kiedy się tak zastanawia to na coś wpadnie i nie dla każdego jak nie wie jak coś jest zrobione to jest to motywujące do działania. Ja np. kiedy nie wiem jak coś jest zrobione jest to dla mnie po prostu denerwujące i dlatego nie cierpię sztuczek magicznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modelina to w większości magiczne sztuczki ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...